سال انتشار : 2014 تعداد صفحات فارسی : 18ورد تعداد صفحات انگلیسی : 11پی دی اف چکیده : معمولا تبلیغات یک آگهی یا اعلان در رسانه عمومی می باشد که هدف ان رسانه این است تا سرویس دهی ، محصول یا رویداد را توسعه بخشد و البته تبلیغ خلاقانه بک سهم حیاتی را در تاثیر گذاری بر پذیرش مشتری به سمت فست فود ایفاء می کند . امروزه صنعت تبلیغات یک تغییر را در رسانه سنتی نشان می دهد تا رسانه دیجیتالی را به منظور رسیدن به مخاطبین موثر تر به حساب آورد . صنعت فست فود در یک روند رو به ترقی می باشد . تقاضا محصول فست فودی در حال حاضر در حال رشد می باشد چون راحتی را به همراه دارد که باشیوه زندگی مشتریان همخوانی دارد . همراه با تغییر شیوه زندگی مصرف کنندگان مالزیایی ، افراد با تحصیل بالاتر و دولتمند ، مردم تمایل دارند تا بطور ویژه در رستوران های فست فود غذا بخورند . در راستای ترویج سنگین از طریق رسانه ها و افشاگری از طریق فناوری اطلاعات ، مشتریان از انواع گزینه ها الگو و رستوران های فست فوددی برخوردارند . بنابراین ، هدف بررسی حاضر این است تا مهم ترین فاکتور های تبلیغ خلاق به سمت مقبولیت مشتری را بررسی نماید . ...